Sunday, July 6, 2014

Stampin'Up! demontrator


Ja, het is gebeurd. Ik heb mij officieel aangemeld als demontratrice van Stampin'Up!
Stempels war ik al jaren lang fan van ben,maar tot kort geleden niet te koop waren in
Nederland. Maar nu kan dat wel en ik laat jullie graag zien wat er allemaal is. Ik hoop mijn eerst doos met spullen snel te ontvangen en ga gauw workshops plannen en zal hier laten zien wat er zoal voor leuks is.

Neem gerust van een kijkje in de Stampin'Up! Catalogus online, die je HIER kunt vinden.
Straks heb ik ook de werkelijke catalogus, waar je heerlijk in kunt bladeren. Hou mijn blog in de gate voor alle nieuwtjes.

Om maar gelijk goed tebeginnen doe ik maar meteen mee met de eerste uitdaging op het SU-per Challenges Blog met een CAS-kaartje. 
Gelukkig had ik nog een set, die in de nieuwe catalogus staat. 
Boten kaarten doen het bij ons altijd goed als je
aan de Westeinder Plas woont en lid bent van een
watersportvereniging.
The Open Sea stamp set
Deze set heet The Open Sea en het bijpassende papier,
dat ik voor deze kaart heb gebruikt.
De achtergrond heb ik met inkt gemaakt:
Delen van de kaart afgedekt met een post it velletje en een gescheurd velletje
gebruikt als masker om de zee te maken.
Klaar ziet het er zo uit, net een stukje zee.

De kompas geeft een extra touch aan de kaart.
De zeilen van het schip heb ik met de witte gelpen gekleurd.

Zo, het begin is er.
Natuurlijk moet dit blog aan alle kanten nog worden opgeleukt,
maar dat komt snel genoeg. Fijn dat jullie even lang zijn geweest om een 
kijkje te nemen.

En wat een enorme stimmulans vind ik vandaag

Hartelijk bedankt voor de eer!

Creatieve groetjes,
onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice






4 comments:

  1. Ha, dan ben ik de eerste op dit blog die een reactie achterlaat. Gefeliciteerd met de keus om demonstratrice van Stampin Up te worden. Ik wens je heel veel succes maar vooral veel plezier. Je hebt een echte mannenkaart gemaakt, leuk met die "water" achtergrond. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. We hopen natuurlijk dat je elke week gaat mee doen. Wil je de beveiliging onder de berichten uitzetten? Groetjes, Gonny

    ReplyDelete
  2. Wat leuk gedaan de 'gesponste' achtergrond. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. En veel plezier met SU!

    ReplyDelete
  3. Wow wat een gave CASe heb je gemaakt zeg! Bedankt voor het meedoen bij SUper challenges! Lieve groetjes Erna

    ReplyDelete
  4. Hééé....Hetty, wat leuk dat ik via SU-per challenges bij jou uit kom door op je naam te klikken....big surprise ;o)
    Schitterende kaart heb je weer gemaakt.
    Wens je heel veel plezier en succes als 'nieuwe' SU-demonstrator.

    ReplyDelete