Thursday, June 1, 2017

Nieuwe catalogus/ New Catalogue 2017-2018

Ja, hij is er! De nieuwe catalogus van 
Stampin'Up!  2017-2018 is gearriveerd!
Je kunt hem HIER bekijken.

Yes, the new catalogue for Stampin'Up!
2017-2018 has arrived. You can look at 
it HERE.

Voor vandaag heb ik deze kaart
met eenhoorn gemaakt.
De wens is van de set 
en zegt helenmaal hoe ik mij
vandaag voel.

So for today I made this card with
a unicorn and the perfect sentiment.

The sentiment is from the set
Colorful Seasons and is a must have,
for it is alright for every Season.

De eenhoorn is gemaakt met de uit en de vossen pons.
Hieronder zie je hoe ik het heb gedaan.
De achtergrond is geembossed met de de
All My Stars folder en gouden inkt.

The unicorn is made with the owl punch
and the foxy friends punch. Below you see
how I did that. The background is made with the
All My Stars embossing folder and gold ink.


Ik hoop dat ik je op ideetjes heb gebracht.
Laat me weten als ik wat voor je kan bestellen.
Maak er een creatieve dag van!

Hope you are inspired.
Let me know if I can order something for you.
Have a creative day!

onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice


No comments:

Post a Comment